Booking av årsmøter/generalforsamling

På denne siden kan styret selv booke tid for årsmøte. Nederst på siden finnes detaljert fremgangsmåte for booking, både med og uten representant fra Bonitas.

Dersom dere ønsker deltakelse fra Bonitas på årsmøte, velger dere knappen «Book møte med forretningsfører». Dette gjelder også om dere ønsker å avholde årsmøte i portalen.

Dersom dere ikke ønsker en representant fra Bonitas på møtet, må likevel informasjon meldes inn slik at vi kan starte møteforberedelsene, planlegge ferdigstillelse av regnskap og innkalling. Det er også mulig å leie møtelokaler hos oss. Velg da knappen «Book møte uten forretningsfører».

Det er satt opp egne møtedager for våre kunder på Stjørdal, Klæbu og Melhus som ønsker deltakelse fra Bonitas. I tillegg er det satt opp en møtedag på Tiller/Heimdal for våre kunder i området som er for store til å benytte våre møtelokaler. Velg da knappen «Book møte med forretningsfører».

Dersom alternativene for møtebooking ikke passer for ditt boligselskap, eks. det er ikke kapasitet på møterommene, ta kontakt så finner vi en annen løsning for dere.

Trenger du hjelp til å legge inn en booking? Ta kontakt så hjelper vi deg.

Book møte med forretningsfører                           Book møte uten forretningsfører

Årsmøtebooking

  1. Velg først alternativet «Book møte med forretningsfører»
  2. Deretter finner du hvilket møterom dere ønsker å reservere, evt. digitalt møte eller møte via portalen og klikker på "Send reservasjon"
  3. Velg blant de ledige datoene og tidspunktene som kommer opp i kalenderen. Bruk pilene for å se flere datoer.
  4. Deretter fyller du inn informasjon i feltene «Personlige opplysninger» og «Kontaktinformasjon»
  5. Til slutt velger du hvilke tilleggstjenester dere ønsker. Det finnes flere valg i nedtrekksmenyen under hver tjeneste.
  6. For å sende inn reservasjon trykker du knappen «Send reservasjon».
  1. Velg først alternativet « Book møte uten forretningsfører»
  2. Deretter velger du enten digitalt møte, fysisk møte, eller velger et møterom dersom dere ønsker å leie dette av oss. Klikk "Send reservasjon"
  3. Velg dato og tidspunkt for møtet. Det er lagt inn sperringer i rødt på noen datoer (eks. påske). Dette er for å hensynta ferdigstillelse av regnskap og fristen for å sende ut innkallingen.
  4. Så fyller du inn informasjon i feltene «Personlige opplysninger» og «Kontaktinformasjon».
  5. Til slutt velger du hvilke tilleggstjenester dere ønsker. Det finnes flere valg i nedtrekksmenyen under hver tjeneste.
  6. For å sende inn reservasjon trykker du knappen «Send reservasjon».