Rutiner ved nøkkelbestilling
Bonitas Eiendomsforvaltning AS foretar nøkkelbestilling for mange boligselskap. Om vi ikke har avtale med ditt boligselskap, vil du få beskjed om hvor du skal henvende deg.
Prisinfo:
Bonitas fakturerer et administrasjonsgebyr på kr. 200,- inkl. mva. for hver bestilling. I tillegg kommer pris på nøkler* og evt. porto for rekommandert/postoppkrav-sending.
(*pris kan variere avhengig av leverandør/produsent)
Etterbestilling av nøkler
Bestillingen noteres på eget skjema.
Det er kun registrerte andelseiere/seksjonseiere som kan bestille nøkler, ikke leietakere.
Nøklene sendes som hovedregel rekommandert.
Det er mulig selv å avtale henting direkte hos låsfirmaet. Telefonnummer skal da oppgis slik at låsfirmaet tar kontakt når nøklene er klare. Nøklene betales i disse tilfeller direkte ved henting og man slipper porto.
Etterbestilling av hovednøkler/vaktmesternøkler m.m.
Hovednøkler, vaktmesternøkler, avisbudnøkler og andre fellesnøkler, må bestilles av styret.
Bestilling av sylinder
Dersom man ønsker å kjøpe ny sylinder/hengelås pga. slitasje etc., kan man bestille dette ved oppmøte hos låsfirmaet og framvisning av nøkkel. Man trenger ikke å henvende seg til Bonitas Eiendomsforvaltning AS i slike tilfeller. Nøkkel nr. må oppgis- kontroller dette på nøkkelen